
„Musisz znać swoją przeszłość, by móc projektować dla przyszłości”. Współczesne globalne marki przywiązują wielką wagę do poznawania i prezentacji swojej historii. Na targach designu w Mediolanie wiele firm prezentowało swoje wcześniejsze osiągnięcia obok planowanych produktów. Dlaczego? Ponieważ ich dziedzictwo zapewnia im autentyczność i wiarygodność, jakiej nie da się sfałszować, zapewnia poczucie długowieczności, a także pomaga w kształtowaniu przyszłości. Patrząc w obu kierunkach, mogą czerpać natchnienie z przeszłości, zaprezentować podstawy tożsamości i zyskać pewność siebie niezbędną do kolejnych działań.

Nawiązania do stylu vintage czy do antyków mogą być skontrastowane ze współczesnymi stylami – lub mogą je wspierać. Istnieje przekonanie, że doceniając swoją przeszłość – osoby czy firmy – tworzymy wartość, jesteśmy pełniej ukształtowani i przygotowani do projektowania przyszłości.
W palecie kolorów znajdziemy odcienie czerwone, które stanowią odzwierciedlenie naszego bogatego dziedzictwa, lecz wywierają także bardzo współczesne wrażenie, wskazujące ku przyszłości.